joi, 14 februarie 2008

o saptamana...

Acum vreo saptamana din lipsa de ocupatie m-am apucat sa intreb mai multi oameni din lista mea de messenger ce ar face daca ar mai avea doar o saptamana de trait. Prima reactie, care mi s-a parut cel putin anapoda, a fost sa ma intrebe daca eu mai am doar o saptamana de trait. Dupa ce i-am linistit si le-am explicat ca sunt bine si ca nu o sa intru in pamant asa de curand s-au pus pe gandit. Aproape toti baietii ziceau ca ar fugi de acasa, s-ar droga, unii ar scrie o melodie, ar sta cu cei mai buni prieteni ai lor si ar bea. Si sincer, mi se pare absolut normal sa te bucuri de ultimele zile ale vietii tale, mi se pare absolut normal sa razi, sa bei, sa canti si in fond sa faci toate lucrurile care iti fac placere. Apoi, din curiozitate am inceput sa intreb si fetele. Ciudat sau nu, toate fetele au zis ca ar face sex. “ Nu stiu frate…as face sex in draci” a fost o expresie pe care am citit-o de vreo 30 de ori in seara aceea. O tipa mi-a zis ca asta( “ ce ai face daca ai mai avea doar 1 saptamana de trait?”) e o replica destul de tare de agatat. Se pare ca moartea e un afrodisiac mai tare decat ciocolata, se pare ca sexul pe moarte e mai tare decat sexul de dimineata, iar sa mori facand sex e cea mai buna ultima dorinta a vietii tale.
Si atunci mi-am dat seama ca baietii au bucuriile mici. Ca prefera sa stea, sa bea si sa cada sub masa in timp ce ele prefera o saptamana de orgasme.

The world is turning up side down but this is so sexy.

Un comentariu:

Bonjour spunea...

ah uite ca pe mine nu m-ai intrebat, dear.
dar stiu ca o sa ma intrebi. asa ca iti raspund acum :D

eu as fugi de-acasa si as pleca undeva unde as agata un tip absolut superb si inteligent cu care sa ma duc intr-o camera de hotel unde sa raman toata saptamana si sa filozofez cu el si sa ne-o tragem. asa as vrea sa mor eu. iar momentul mortii sa fie imediat dupa ce am orgasmul :))