miercuri, 12 martie 2008

muie...

„ Buna. Te-am urmarit...stiu ca nu m-ai vazut....te-am urmarit pentru ca tu esti aceea “.

“ tataie da-te-n pula mea doi pasi mai incolo ca iti pute gura”.

“ in mortii matii vrei sa nu mai asculti manele la telefon in autobuz. Ma deranjezi baga-mi-as pula in tricoul tau copie ieftina dupa armani.“

„ mi-e dor de tine. Te iubesc...vino inapoi“

Nu ti se intampla sa vrei sa spui unele chestii pe care totusi nu le rostesti? Nu iti vine uneori sa injuri si sa spui lucruri la care apoi te gandesti mai bine si le lasi sa moara in tine. de ce faci asta? Pentru ca ai putea sa jignesti, ai putea sa pari penibil/a sau ai putea sa superi pe cineva. Suntem impotriva cenzurii si cu toate astea noi ne cenzuram in fiecare zi.
Nu ti s-a intamplat sa spui unele lucruri doar din complezenta desi in gandul tau suna foarte tare “ doamne cat e de cacat “. Nu iti vine uneori sa iti bagi pula in toti aia care te enerveaza , sa ii scuipi si sa te uiti in ochii lor inghetati? in schimb tu incerci sa scapi de ei zicand “mdea…nu ma simt prea bine lasa-ma putin”. E vreun tip care se tine dupa tine si tie nu-ti place deloc de el spune-I “ frate…esti urat, ai cosuri, ma enerveaza parul tau slinos si imi faci complimente de cacat…nu vreau sa fiu cu tine” asa el o sa afle unele chestii despre persoana lui pe care poate o sa le indrepte iar tu te vei simti mult mai bine..

Spune ce simti, cum simti cand simti despre oricine. Fii animal, nu te mai gandi la nimic, la nimeni din jurul tau, ei nu exista , doar tu existi, sentimentele tale iar tu o sa le urli in fata lor. Uita de conventii, de bun simt, fii tu asa cum gandesti macar o zi. Te vei simti mai bine! Urla ca iubesti, urla ca urasti, urla ca nu vrei, urla ca vrei, plangi , razi, tipa, injura, jigneste, fa un compliment, spune ce simti...in fiecare zi.

In pula mea ai pierdut 3 minute sa citesti acest post de cacat!

2 comentarii:

Anonim spunea...

30 secunde am pierdut. in pula mea!

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!