joi, 7 februarie 2008

Eu si iubita mea ne completam perfect...

Eu si iubita mea ne completam perfect. Este minunata si ma bucur enorm ca suntem impreuna. Ea are nasul iar eu ochii...desigur ati putea spune ca ne lipseste gura dar cuvintele nu mai au loc in relatia noastra, motiv pentru care n-avem nevoie nici de urechi. Fruntea plina de riduri nu e de noi si de asemenea nici barbia ascutita. Sa va povestesc cum ne-am cunoscut. A fost atat de neasteptat momentul acesta incat nu-l voi uita niciodata. Am iesit ca in fiecare seara pe balcon sa fumez o tigare. Desigur cand e destul de tarziu si stiu ca parintii mei dorm si nu ar putea sa imi strice cele 3 minute de placere. Eu stau la etajul 7. In timp ce ma uitam in jos sa scrumez observ un cap acoperit de un par frumos, blond, iar mai apoi o piele alba si un chip angelic. A rasarit de la etajul 5. “ Scuze” ii zic eu timid crezand ca scrumul de la tigarea mea a atins-o. “ Stai linistit…nu m-a atins scrumul de la tigarea ta.” Imi zice ea si apoi isi aprinde o tigare. “Ce porcarie si cu panza asta care ne acopera blocul” , continua ea … “ Da.” , zic eu, “ Nu inteleg de ce nu ar fi putut sa ne puna un fotomodel si au trebuit sa agate o poza cu babuta asta plina de riduri”. Ea a ras putin. “ Ehhh…oricum ma enerveaza” si vad cum cu varful tigarii atinge putin nasul babutei facandu-i o gaura, ca la un varsat de vant. Apoi se uita la mine parca asteptand sa fac acelasi lucru. I-am tras o gaura fix in irisul ochiului drept. A trecut o saptamana de cand am inceput sa ne vedem in fiecare seara. Si de fiecare data facem o gaurica in chipul femeii cu riduri….sper sa fie cat mai multe la final.